Bröllopsbilder.

Jisses vad krångel det har varit med dessa bröllopsbilder, känns så himla jobbigt att en sån viktig grej inte blir bra..
Bröllopet var underbart, helt perfekt!! Men fotograferingen kändes inte så bra och nu när vi fått bilderna så är det inte så bra :( känns bedrövligt.
Jag har försökt få tag i fotografen hela veckan utan svar, men idag fick jag äntligen ett mejl om att hon ska redigera bilderna lite bättre osv..
Jag vill ha en snygg bild på oss på väggen, ingen halvdann bild.. så nu håller jag tummar och tår!
.
Livet som fru är toppen! precis som förut fast bättre, det känns väldigt vuxet på nåt sätt.
.
Jag Älskar min MAN! ♥
 
Foto: Elin Atterstig
Foto: Mariana Junell
.





























Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback