25år och möhippa!

Jäklar vad lång tid det tag mellan blogginläggen, men ni som har mig på fejjan vet ju vad jag gör iaf ;) tihi..
14 juli fyllde jag 25år, jag hade planerat hela dagen, på morgonen skulle jag hem till alexandra och fixa naglarna, sen skulle Ella ha barnkalas och efter det skulle vi skjutsa dom till pappa och gunbritt så att jag och Fredrik skulle kunna gå ut och äta innan festen började här hemma...
MEN...riktigt så blev det ju inte..
Runt klockan 8 på morgonen kom Fredrik och barnen in och sjöng för mig, jag fick ett jättestort paket, en tavla med chihuahua på. =) den är såååå fin!
Jag låg kvar och sega lite i sängen, gick väl upp strax före 9 och klädde faktiskt på mig och tänkte att jag duschar sen, annars brukar jag ju gå runt i underkläder ett tag, haha!
Jag hann sätta ner röven på stolen och öppna min naturdiet shake, hunden börjar skälla som en tok, jag vänder mig om och får en CHOCK!!, det kom 4 st tror jag, svartklädda personer med solbrllor, dom kidnappa mig! ögonbindel och handbojjor fick jag..
Dom knäppte lite kort och sen fick jag hoppa in i skuffen (ahaa, Emmas idé tänkte jag) haha.. sen åkte vi väg, jag märkte snabbt att det var kathleen som körde för jag känner bara henne som gör som en biltjuv, hihi.. jag trodde vi var påväg ut i skogen men när vi var framme var vi hemma hos Kathleen, där va morsan, åsa, syrran, marie, emma, kathleen, gunbritt och Maja ♥
Vi skålade!
Putte var hemma och fixade med värsta frukosten till oss och sen skulle han vara chaufför.
.
Efter den där goda fruskoten så kom det en tjej, hon skulle sminka mig, tack och lov, jag hade ju tjatat om att få låna en borste men nu förstår jag varför jag inte fick det, Maja fixade mitt hår =)
Det kändes riktigt lyxigt att få bli sminkad, dock blev inte resultatet sådär jättebra då jag först trodde att dom skulle spöka ut mig till clown eller typ rockabilly, likblek i ansiktet var jag så det fick vi bättra på när jag insåg vad som komma skulle, dom hade tagit dit en fotograf som skulle ta massa snyggkort på mig/oss! Så jäkla roligt! shit viken underbar present, man är ju änna lite i chock just då men nu i efterhand känner jag mig så otroligt tacksam och glad över vilka underbara vänner jag har.
Efter att vi hade haft det mysigt och roligt så var det dax för lite käk, plankstek på colosseo såklart! ;)
Sen var det dax att skämma ut sig, jajjemän!!
*På colosseo fick jag dansa med en okänd gubbe, han skratta och önska mig lycka till så det gick ju bra iaf, haha!
*Jag sålde mus-tittar för 5kr (fick ihop 225kr) de ni!
*Jag dansade på ett bord på McDonalds, fick en utskällning av en gammal kärring som tyckte att jag förnedrade mig.., haha.. torr-tant.se
*vi var på boda borg, fick ihop 3 stämplar :)
*mycket annat roligt blev det oxå.., ett minne för livet!
Sen var det fest hemma hos oss, jag fyllde ju även 25 den dagen ;)
Vi drog till Statt på kvällen!
.
Jag är så himla tacksam att mina vänner lyssnat på mina önskemål, dom vet att jag älskar den där planksteken på colosseo, jag har velat ta snygg-kort men inte prioriterat det ekonomiskt, jag fick göra pinsamma saker fast ändå snälla saker, JAG ÄR SÅ NÖJD!! TACK TJEJER!! lite synd att ingen på Fredriks sida kom, dom missa verkligen något ;) Sen trodde Fredrik att han skulle få sin svensexa eftersom vi hade önskat den ihop men det passa visst inte våran Best Man, så det har varit lite tjaffs om det, det kostar ändå väldigt mkt för oss att ta ledigt på helgerna, men han får det garanterat roligt på sin svensexa ändå.
.
Tänkte bjuda på lite bilder!
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: MAJA

Klart vi ställer upp och att det ska vara kul!

Du är värd det bästa gumman och kommer vara en så otroligt vacker brud nästa lördag..bäst att ha "bättra på smink" med sig, kommer tjuta bort allt!

Puss och Kram fina du ♥

2012-07-30 @ 20:22:29

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback