Ringar!

Igår hade vi bokat en tid hos Martin på Smyckestudion i Degerfors.
Jag trodde det skulle vara jättesvårt att välja klänning och ringar men jag tycker det är väldigt enkelt, eller är det för att vi tycker så lika som gör att det blir enkelt?
Vi hittade iaf det vi ville ha :)
Dock får vi förnya förlovningaringarna så han gör nya av dom gamla men det blir himla dyrt ändå (ca 19.000kr).
Vi har inte beställt ringarna än, räcker om vi gör det i maj-juni.
Jag får två vigselringar, fast dom ska han sätta ihop så det blir en ring, det är en tunn ring med många diamter på och en tjockare guldring med en stor diamant, sammanlagt 16 diamanter blev det och dom har ingen betydelse för något förutom kärlek såklart =) ♥
Fredrik ska ha en slät guldring som förlovningsring, som jag, sen ska ha han e slät vigselring med svarta diamant/er.
Snyggt kommer det bli iaf.
Bröllopet blir dyrare än vad vi tänkt oss iaf.. men man vill ju ha det så bra man bara kan, det viktigaste är ju att vi får varandra men eftersom man bara gifter sig en gång i livet vill man ju ändå ha snyggaste klänningen och ringarna, speciellt ringarna, dom ska vi ju ha hela livet =)
Maten blir nog det vi snålar på, som sagt, hellre fina ringar än lyxig mat.. ;)
.
På Onsdag ska jag prova klänningar på Whte Night i Örebro, dom har nämligen den där klänningen från Special Day som jag kärat ner mig lite i, men vill ju gärna prova den.
Bröllopspalatset har en liknande från Mark Lesley som är billigare fast den är det snörning i ryggen på..
Vi får se vad det blir, Maria följer med som smakråd, rooooligt ska det bli, jag längtar!
.
Det är underbart och roligt att planera bröllop!
KÄRLEK!!
Älskar dig Fredrik - Min blivande Man ♥
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback