Allt Om Bröllop

  • Igår kväll skulle jag till gymmet och träna...men dom stängde visst klockan 19 på Fredagar, jag kom dit 19:30.. så det fick bli storhandling på ica Maxi ist.
Köpte massa LCHF anpassad mat och en tidning, Allt Om Bröllop! jag brukar tycka det är onödiga pengar men detta är kul, man kan få mycket tips och inspiration :)
Så nu på morgonen har jag druckit kaffe, ja just de, KAFFE (Maria som fått mig att börja göra det igen) sen har jag lusläst lite i tidningen medans Birk käkat frulle och ballerina pepparkaka :)
  • Vi har kollat på lokal, Bruksgården i Degerfors.
Inte så snygg men det kan man ju dekorera, lokalen är väldigt stor och billig..
Så om vi får hyra den blir bröllopet i Degerfors, kyrkan är ju mysigare där och den är vit.. :)
  • Klänningen är beställd!! sååå underbart!
  • Birks kläder är i stort sett klara redan.
  • Fotograf är bokad
  • Vi har valt att eventuellt ha smörgåstårta och kanske nåt annat alternativ, klart jag skulle vilja ha det lyxigt på en herrgård med 3-rätters MEN VILKA SKA VI VÄLJA BORT?
men vi är väl inte helt klara med det än, vi håller på att kolla lite alternativ men vi vill inte lägga en förmögenhet på mat..
  • Fredrik ska hyra sina kläder
  • Angelika (som jobbade på Netto förut) har gått en floristutbildning så hon ska göra min brudbukett :)
  • Maja V ska göra mina naglar :)
  • Har tänkt boka tid hos knopp för bruduppsättning och make
  • Mycket kommer beställas från calligraphen samt ebay.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback