varför så trött??

Jag är jämt så himla trött..
På nätterna kan jag inte sova, jag typ ligger och grubblar även att jag är jätte trött, somnar till, vaknar och kan inte somna om... helt sjukt! för jag är verkligen jätte trött så då borde man väl kunna sova tycker jag?
Sen på morgonen är jag så trött så jag mår illa, jag sover som bäst på morgonen tror ja..
Jag har varit iväg och tagit massa prover, men allt ser normalt ut förutom järnet, så nu ska jag ta flytande järn ett tag och sen ta nya prover..
Blir jag piggare kanske jag hittar motivation till träning och viktminskning, kan man träna bort dallret på magen??
.
Just de, Birk har fått dagisplats =)
Han börjar 15 augusti.
Samma dagis som Ella såklart..
Så nu blir de mkt öppna förskolan för oss så han vänjer sig lite.
Vart tog min bebis vägen?? Han har blivit stor så fort tycker jag ♥
Jag börjar jobba 22 augusti...
Blandade känslor må ja säga..
.
Ska göra mej iordning och sätta Birk i vagnen och ta en pw så att han somnar innan vi får besök av Emma och Linnéa =) Är ju kul om han är utvilad då..
Sen kommer världens bästa Ella hem ♥
Älskade ungar vad jag älskar er!..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback