Läkar-telefontid

För en stund sedan ringde min doktor.
Jag har ju tagit massa prover och allt ser bra ut men ändå är jag i koma jämt..är så jävla trött så jag orkar naada!
Jag ska ta nya prover..
Sen kan tröttheten bero på att jag gått upp 17kg!!!, äter dåligt, rör på mig för lite..
men jag orkar ju inte ta tag i det, det går en stund och sen säckar jag ihop.
Jag har tappat all lust och jag svettas typ jämt, jag hatar verkligen att svettas, känns så himla äckligt..
Igår när vi var ute o käka fick jag frågan "har ni ett till barn påväg?" Åh, jag vart så ledsen, men det visade jag ju inte utan jag  försökte skratta bort det.
Men det kanske behövdes för att jag ska ta tag i det, en klocka började ringa..
Måste börja ett nytt liv där jag mår bra och är nöjd med mig själv.
Jag vill orka göra allt de jag vill göra!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback