Bombnedslag!

Efter att man haft sjuka barn i ca 2 veckor och inte mått helt bra själv så har alla sysslor släpat efter och nu jobbar vi även mycket mer än vanligt...hur ska jag hinna ikapp? Jag vill få tillbaka mitt fina hem!
.
Nu är alla julklappar klara, har säkert köpt 50 stycken !!
Men mycket är billiga saker som typ 10-20kr och lite kläder jag ändå tänkt köpa och några dyrare saker :) tror gumman fått allt hon önskat sig + lite till, dock ingen cykel.. Den får hon till våren.
Birk har ju inte kunnat önska sig så mycket men lite har jag allt hittat :)
.
Vi kommer fira Jul senare än jag tänkt, vi ska ju vara hos pappa/morfar & Gunbritt, dom trodde att jag skulle ha Ella hela dagen (ska ju ha henne hela nyår) han blanda nog ihop det. Iallafall så kommer tomten kl. 13.30 och sen äter vi och Johan hämtar Ella 14.30 så det blir tajt med tid.
Men då får det bli mycket julklappar under granen på morgonen så slipper vi släpa på så mycket saker :)
.
Vi har tydligen varit så klantiga att vi tappat bort tomtedräkten vi köpte förra året :/ vet att vi låna ut den men är inte säker på om den kom tillbaka eller så råka vi slänga den i flytten.. Vi har köpt en ny iaf och den ska jag ha stenkoll på!
.
Ella har haft mycket mardrömmar nu, mycket har med paketen att göra, dom försvinner, fel färg på dom osv.,
Lilla gumman är så förväntansfull och längtar så mycket! Jag med, är ju så underbart att se dom så lyckliga.
.
Nu ska vi klä oss och åka till dagis/jobb.
Dan före dan före dopparedan!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback