Onödigt vetande...

Ditt namn? - Marina Stendahl
Födelseår? - 1987
Hur Lång är du? - 1.58
Spelar du något instrumen? - Nope..men jag har spelat trummor
Dina första tankar när du vaknar? -  Åh nej, inte redan....vill sova meeeer..
Vart befinner du dig just nu? - Hemma..
Biter du på naglarna? - Ja!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? -  Grön/blå
Har du några husdjur? -  Sigge (chihuahua)


Är du singel? - Nej!
Vem är snyggast? -  Fredrik såklart!
Vem vet mest om dig? - Fredrik..
Vad vill du ha just nu? -  en jävla massa pengar!
Ditt mål i livet? -  Att mina barn ska ha det bra 
Rädd för? -  Döden
Hur gammal är den äldsta person du kysst? -  ingen aning
McDonalds eller Burgerking? -  McDonalds
Sjunger du? -  Oh ja... för barnen =)
Vad har du för skostorlek? 36
Vill du gifta dig? -  JAAA!!
Kommer du överens med dina föräldrar? -  Ja de gör ja..
Din hårfärg? Blond
Skor du hade på dig idag? -  Ett par vanliga svarta
Vad sover du i? - inget.. ;)
Kläder du har på dig? - Mysbyxor o linne
Favoritårstid? -  Sommar

Favoritmat och dryck? -  Plankstek och....snowball med is?
Hur svarar du i telefonen hemma? -  Har ingen..

Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem som ringer
Sov du ensam inatt? -  Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Åt frukost med Ella..
Vad var det senaste någon sa till dig? - Ella titta tven



Druckit idag? - TE
Vad är det för väder hos dig nu? - Sol...men väldigt kallt
Godaste glassmaken? - Piggelin
Drömmer du mardrömmar? - Ja
Favoritklädsel? - mysbyxor o en go tröja
Favoritgodis? -  salmiakbalkar och kinderägg
Hur många kuddar sover du med? - 1

Längtar du mest efter just nu? - Att min älskling ska komma hem
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Bäbis..
Saknar du någon just nu? - Min babe...

Snus eller cigaretter? -  Bläää..
Vill du ha barn? -   Ja e nog ganska nöjd...just nu iaf... men kanske blir en till i framtiden :)
Längtar du till din nästa födelsedag? -  Ja de e klart!! 
Är du blyg? - nej...
Tycker du att du har fin dialekt? -Ne den e väl inte så märkvärdig...haha
Tycker du om fester? -  Ja, men inte lika mycket nu som förr
Tycker folk du är snygg? - Min sambo tycker det och det är de enda jag bryr mig om...
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej
Vad har du för planer till helgen? -  Ingenting speciellt..
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? -  20
En bra film? -  Chihuahuan från Beverly Hills
Vem får en kram? -  Fredrik
Vem får en puss? -  Ella och Birk
Sprit, cider, vin eller öl? -  cider
Hund, råtta eller katt? - hund
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback