Shopping!

Mycket shopping blev det i Ullared =) vi hade det jätte trevligt.
Vi kom iväg kl. 3:15 och var framme kl. 8.. stannade bara en gång då Birk vakna och ville ha lite mat, han var så himla duktig hela resan, han sov väldigt mycket annars så låg han i vagnen och titta på allt runt omkring och såg så nöjd ut..
Mitt bästa köp var nog en Parfym, jag använder Mariah Carey - Luscious Pink och den är ganska svår att få tag på har ja märkt och det bästa av allt var ju att den var så sjukt billig där nere! 189:- (kostar ca 350:- annars) köpte även en Parfym till Fredrik, Davidoff ECHO, jag bara älskar den!!!



Sen har jag även fastnat för Britney Spears - Fantasy... jätte god doft.. =)

Sen köpte vi lite kläder, barnkläder, massa julklappar, lite tomtar, film, familjeram, massa saker till Birks dop, kruka, lampfot, lampskärm, täcke till barnvagnen, leksaker till Sigge, ett par stövlar och massa mer..
Testa även det nya fiket dom byggt där, jätte trevligt!
Vi var klara med shoppingen vid ca kl 17:30 och då var de en låååång bilresa hem men de gick så bra...hihi.
Idag var jag jätte trött så jag och Birk tog oss lite sovmorgon, Ella kolla på tv och Fredrik satte sig och spela, sen när jag kom upp bidde det lite frukost och sen drog babe iväg till jobbet, nu har jag städat lite men finns allt kvar att göra, har börjat rensa lite i garderoberna och bland leksaker... vart kommer allt ifrån?!! hihi..
Nu ska jag leka lite med Ella, hon ska visst laga en middag åt mig =) spännande...
Har köpt skyltar att ha på barnens dörr =) Fast Birk har sin vid sängen nu eftersom att han sover inne hos oss. Blev dock inte så nöjd med krussidullerna :/

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback