Fars Dag

Ja nu är det dax för en uppdatering, satan vad dåligt jag bloggar!
Man nu så...
Idag är det farsdag och jag och Fredrik firar 3 månader som man och fru :) så jag och Birk sitter vid varsin dator och slappar, han ska snart få gå upp och väcka sin pappa med kramar och presenter, sen väntar en god frukost =)
Världens bästa pappa!
 
Grattis till min pappa oxå såklart =)
 
Det har nte hänt så mycket sen sist tror jag, mycket party har det blivit så nu är jag trött på det ett bra tag, fyfaan för baksmällor..!
Så mycket bättre att ligga hemma och mysa med familjen, men nån gång behöver man gå ut och ha klackarna i taket och fnittra med sina vänner =)
 
Jag har sökt lite extrajobb så hoppas jag får nåt utav det.
 
Vågen har ökat lite väl mycket så nu måste jag ta tag i mig själv igen, men att vara matglad och lat är ingen bra kombo precis ;) ha ha!
 
Hoppas ni får en lika bra dag som jag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback