Blogg.se

Har försökt blogga hundra miljoner ggr från blogg appen men det funkar 1 gång av hundra miljoner gånger ungefär.. Så därför dröjer det lite.

Mina boobs fyller 5 veckor på måndag, jag har provat lite bhar för sköjs skull, jag trodde att 75D skulle passa men hell no! 75E var oxå för litet, sen fanns det inga större snygga behåar i lilla Karlskoga så får kolla i Örebro eller nåt.

Det är mindre än 3 månader kvar till våran stora dag, jag längtar samtidigt som man börjar bli lite smått nervös och lite ågren över hur dyrt allt är.. Men det kommer ju vara värt varenda spänn!

Nu ska jag gå ut i det fina vädret med min goa son!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback