Nya bröst?

Jag har varit på en konsultation hos dr Lars Bölander i Örebro.
Det började med att jag bara skulle ringa och kolla priser då det inte stog på hemsidan.
Jag vill göra ett lyft och även lägga in ett implantat, det kostar 45.000kr! Eftersom att alla sparade pengar går till bröllopet måste vi låna till tuttarna och det får vi men det känns lite träligt men vi får se, vore ju trevligt att slippa dom dära tomma skinnpåsarna jag bär på nu, som bara trillar ur behån osv..
Får fundera lite till...

Nån som opererat sig hos Lars Bölander? Nån som hört eller vet nåt? Bra eller dåligt?


Kommentarer
Postat av: Carro

Hittade ditt inlägg när jag googlade Lars Bölander. Blev det någon op för din del? Jag blev opad hos Lars i Mars i år och är jätte nöjd hitills :)

2013-04-14 @ 16:33:07
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback