vill bli frisk!

Detta året började skitdåligt för oss.
Föst på nyårsdagen får Birk vätskan från lysstavarna i ögonen så ambulansen får hämta honom ;(
Sen får han lunginflammation och blir inlagd på USÖ.
Nu är han jätte hostig och det varar ur ögonen på honom..
Stackars barn...snälla bli frisk så vi kan åka och leka och göra roliga saker! ♥
Nu är även jag och Fredrik dunder förkylda, Fredrik sitter på baggängen nu hos läkaren då han antagligen har halsfluss... jippi!! NOT..
.
Idag åka Ella till sin pappa, jag saknar henne BIG TIME.
Man vänjer sig aldrig med att ha varannan vecka tror ja...lika jobbigt varje gång.
På tal om annat så är typ ALLA gravida nu, blir babyboom detta året.. hihi, man blir ju liiiite bebissugen.. ;)
Men i år blir det ingen bebis för oss (eller Ella ska ju få ett syskon hos sin pappa i vår/sommar) men för oss blir det bröllop, det ska bli så underbart! Jag längtar ♥
Nu är det banta som gäller, inget godis på flera dagar och de går skitbra. =)
Köpte ett te idag med som ska rensa kroppen, haha.. tur vi har två toaletter här hemma.
.
Nu ska jag städa lite, smidigt att göra det när lilleman sover.
.
-Ella spelar Super Mario Bros 3 på vårat NES.. jättekul hade vi ♥

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback