Sova över

Igår var vi på kalas i Degerfors, Fredriks kusin Mickan hade fyllt år :) Ellas och Birks kusiner var där oxå, Ella & Amanda lekte hela tiden och när vi skulle åka började tjatet om att sova över, vi bestämde att denna gången skulle Amanda få sova hos oss :) dom lekte, åt lite mat, fick en skål med popcorn och kollade på Lejonkungen tills dom somna :) och dom sov hela natten och nu leker dom.. Så mysigt.!
Jag passade på att dra mig lite i sängen men ska gå upp nu innan Fredrik åker till jobbet, imorgon är Fredrik äntligen ledig! Och på tisdag för då ska jag tatuera mig :)
Ha en trevlig Söndag alla!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback