Näbbklänningar

Nu har jag lite beslutsångest!
Det finns ju så mkt fina näbbklänningar och jag har fastnat för dessa än så länge..
Tänkte åka till några butiker oxå, för det är ju svårt att se färger och kvalité på nätet..
Näbbklänning Vit med Rosa band 850:-
Näbbklänning Vit med Rosa band och blomma (jag har ju blomma på min brudklänning) 499:-
Rosa näbbklänning 950:-
Näbbklänning, går att få i Rosa och Vit 1550:-
.
Jag vet ju inte heller vad Kathleen ska ha för kläder (min TÄRNA ♥) jag gillar ju den vita klänningen med rosa band men tärnor kanske inte ska ha vitt? vore kul om näbb och tärna matchade varandra =)
Nån som vet om det finns bal/brud butiker i Örebro/Karlstad?

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback