Mycket på G

Nu är det mycket som händer..
  • MARS: Kryssning med Emma & Jimmy
Syrran fyller år.
  • APRIL: tAKiDA i Örebro!!!!!
Eventuellt att jag får en tid för operation av implantat och lyft
Två tatueringstider
  • MAJ: Hjälpa syrran att flytta
Sigge fyller 6ÅR
Kathleen fyller 30ÅR!!
Ella ska få ett syskon hos sin pappa då och det ser vi såklart fram emot! :)
  • JUNI: Birk fyller 2ÅR!! ♥
Zedric fyller 3ÅR
Neo fyller 2ÅR
  • JULI: Ella fyller 4ÅR!! ♥
Jag fyller 25ÅR!
  • AUGUSTI: Vi gifter oss!!!!
Amanda fyller 5ÅR
Gun-Britt fyller år
SEMESTER
  • SEPTEMBER: Jag och Fredrik firar 3ÅR tillsammans
Brorsan fyller 29ÅR
Nova fyller år
  • OKTOBER: Emma fyller 27ÅR
Pigall fyller 6ÅR

NOVEMBER: ?
  • DECEMBER: Jag och Fredrik firar 3ÅR som förlovade ♥
Mamma fyller 59ÅR
Jimmy fyller 26ÅR
Alicia fyller 7ÅR
JULAFTON!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback