Jobbig dag

Idag har det varit en sån där jobbig dag, en sån där dag då allt är skit..
Jag har varit jättetrött och depp, Fredrik jobbar ju jämt känns det som, iallafall varje helg, eller 3 av 4 iallafall så det är sällan vi kan hitta på saker på helgerna. Sen vart är alla vänner? Helt plötsligt har ingen tid känns det som, fast jag jobbar ju så lite och dom flesta jag umgås med jobbar ju heltid så jag förstår ju samtidigt att dom sällan har tid men känner mig som ensammast i hela världen just idag!, började även tänka på Ewe idag, förstår fortfarande inte hur hon kunde vara så elak, det är inte ofta jag tänker på det med idag kom det upp igen, gör ju ont att förlora en vän..
Har funderat på vem/vilka som ska få vara tärna på bröllopet men jag vet inte, tänk om dom inte vill? Men känner att det vore skönt med en tärna eller två som man kan få vara nervös ihop med, nån som har koll så klänningen sitter bra samt smink och hår..
Idag har inte mycket varit positivt som ni märker.. Fredrik kom hem nu så jag och Sigge ska vila lite och hoppas jag är gladare och piggare sen :)



Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback