Banta

Jag är totalt värdelös på att banta!
Jag ger upp efter 1 vecka.. Jämt!
Det är väl för att jag kanske går ner 1-2kg, men helst vill jag ju ha tappat typ 15kg, haha! Nej, då tycker jag synd om mig själv och äter lite extra mycket så jag går upp 3kg.
Inte bra!
Men snart kommer väl paniken över bröllopsklänningen så då hoppas jag på mer motivation.
Ikväll blir det en tur till gymmet iaf.

I tisdags gjorde jag klart min fenixfågel på armen, den blev grym! Nu har jag lagt ut över 10 tusen på armen, mycket pengar! Men det blir ju så snyggt! :)


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback