10 dagar kvar!

Nu är det 10 dagar kvar till våran stora dag, det hugger i magen när jag tänker på det, ÄR DET SANT? Jag ska gifta mig med världens finaste och raraste man, jag är så lyckligt lottad!
.
Igår var vi i Örebro, jag hämtade min klänning och det var nästan för liten efter att dom sytt in den så nu får jag leva på naturdiet shake ;)
Den sitter bra om jag är utan bh men vill helst ha en bh under..
Jag köpte även några rosa strasshjärtan till håret ifall nån av mina tärnor vill ha, jag har pysslat ihop lite presenter, bytt ut mina dermal till bling bling, köpte även menyhållare.
.
Imorgon ska vi till Prisma och bestämma bordsplaceringen.
.
Nästa vecka blir det fullt upp, tur att vi har semester =) hihi

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback