Dator

Är lite smått irriterad, igår köpte Fredrik en dator för 6990:- på elgiganten, kändes ju nödvändigt, eller inte.. slänga ut så mkt pengar på skit när vi har ett bröllop att se fram emot, känns som att vi får strunta i att gifta oss för jag ser ingen glädje i att gifta oss om vi ska gå i personlig konkurs pga det.
Okej att det är hans intresse osv.. men vi har ju en dator, kunde han inte ha väntat 1år?
många sömnlösa nätter blir det...och mycket magont..
Men jag ska väl inte gnälla, han köper ju sällan nåt till sig själv men jag får lite smått panik, vi har ju precis tagit ett lån för min operation och det har jag haft en väldig ångest över så detta blev väl lite för mycket för mig bara..
Än så länge verkar vi klara oss, tur vi får tillbaka ganska mkt på skatten! ;)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback