1 vecka

Idag fyller mina nya boobs 1 vecka!
Skitsnygga är dom men idag har jag ont :( känns som att jag börjar bli sjuk, är rädd för att få kapselbildning eller nån inre blödning, blir nervös men hoppas det inte är nåt, har tappat känsel i ena bröstvårtan, får se om den kommer tillbaka.

Saknar dessutom att hålla i Birk, han står och sträcker ut sina armar och vill upp och jag kan inte :/ tur att han kan komma och sitta i knä iaf :)

Men nu i efterhand rekommenderar jag ju småbarnsföräldrar att vänta lite med op, eller iaf om man har barn som gärna vill hänga på armen ;)

Men jag är jättenöjd med utseende och storlek, innan op var jag rädd för att dom skulle bli för små och i nästa att dom skulle bli för stora, men det blev nog fan perfekt! Vill ju inte se ut som en jävla bimbo, man vet ju hur folk pratar och jag har faktiskt en man och två barn att ta hänsyn till. Vill ju inte heta "den där mamman med brösten" eller nåt sånt, haha..

Nu är det bara den fula magen som jag vill få bort! Hoppas jag kan gå ner i vikt utan att brösten blir förstörda, sen om några år kanske det får bli en bukplastik...om jag har råd.

Hoppas på en bra läkning nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan väl få sen en bild från sidan

2012-04-23 @ 17:22:58

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback