2 ÅR

Idag firar jag och min älskling 2 år tillsammans ♥
Fast det känns som att vi varit ett par betydligt längre, vi har ju hunnit skaffa barn, köpt hus, vi vet precis vart vi har varandra.
Fredrik är min stora trygghet och kärlek här i livet, och barnen såklart..
Igår var vi ute och firade på Gastro, åh vilken underbar mat!
Blev överraskade med en supergod och lyxig efterrätt även ;)
JAG ÄLSKAR DIG BABY!!
&
-Tyvärr hann jag börja äta av efterrätten innan jag kom på att det vore kul med ett kort, är man glupsk så e man, haha ;) underbart gott var det iaf!
Tack tack Sandra på Gastro för denna matupplevelse!
.
Barnen var hemma hos morfar, när vi skulle hämta dom vid ca 20:30 möttes vi av en jättetrött Birk (han brukar sova kl. 20) Ella hade skitkul med kusinen Hampus så hon ville stanna kvar hos morfar, visst fick hon det :) kändes lite konstigt men samtidigt jätte kul att hon ville stanna kvar, hon såg så lycklig och stor ut, jag fick en stor puss och kram "Jag älskar dig mamma, Hej då!" natten har gått jättebra!
Nu ska jag och Birk åka och hämta henne :)
.
Ikväll blir det gymmet med Kathleen!
Vi har börjat gymma på Stråhallen, skitkul!!
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback