Student

Igår firade vi min kusin Viktor som tog studenten.
Pappa hade hämtat honom i Örebro med sin raggarbil =)
Det bjöds på grillspätt, potatissallad, sallader, fika och massa gott att dricka.
Vi klara oss från regnet oxå..
Birk var väldigt imonerad av hästarna, så han fick prova att sitta på en ;) bild kommer en annan dag..
vid sjutiden åkte jag och Birk hem då Fredrik sluta jobbet.
Vi kollade på fyra bröllop och myste ner oss i soffan, efter åtta somnade våran lilla hjälte.. ♥
Fredrik gick bort till sin syster en sväng, då passade jag på att regga mig på LoveFilm.se
Nån som testat det?
.
Birk har lärt sig komma upp på barnstolarna, Ella och Birk har ju en varsin trädgårdsstol, den går han upp o ner på hela tiden, nu har han dock börjat ställa sig i den, inte bra...
Så nu har jag ställt undan den ett tag.
.
Jag har börjat gå till en kurator pga min depression, hoppas det hjälper..
Jag är ju så depp över att jag gått upp så mkt i vikt, jag har aldrig varit såhär tjock förut, vägde 50kg när jag blev gravid och nu väger ja 66kg.., fy för den där jävla magen och jisses vad bred jag blivit! sen har jag ingen ork till nåt, är jämt trött... fy vilket tråkigt liv, vill inte ha det så..
För egentligen vet jag ju att jag har de så grymt bra, hur många pojkvänner gör frukost på morgonen lixom? min gör det ;)
Han köper blommor ibland, bara sådär..
Han går ofta upp på morgonen eftersom att jag är så morgontrött..
Vi gör typ allt ihop =)
Men med lite tankehjälp och några kilon mindre så tror jag att det kommer kännas bättre så att jag kan njuta av min underbara familj.. =)
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback