Happy Period

Idag har jag varit allmänt irriterad, bara sådär.. eller, de kan ju bero på att jag haft bedrövlig mensvärk i flera dagar... sen idag började jag med en naturdiet-kur igen :) jag trivs verkligen inte med att vara en mullig tjej, not my style!
Så nu hoppas jag på en förändring =)
Har haft besök av Emma, Linnéa, Kathleen, Alicia och Zedric, väldigt trevligt, vi upplevde lite barndomsminnen med Jem and the holograms, hinkat i oss massa te och iskaffe..
Fredrik spelade sitt älskade dataspel som han gör varje dag =) förstår inte att han orkar, ibland kan han sitta uppe till 1-2 på natten, haha.. men alla har vi olika intressen och tur e väl det ;)
Om drygt en månad är det min födelsedag, då blir det nog Party, KUL!! har inte varit ute sen....hhhmm, sen ja träffa Fredrik..
Men innan dess är det massor med barnkalas =)
Birk fyller 1 år och Ella fyller 3 år.. ♥
.
Nu blir det en mysig promenad med lilla familjen.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback