Födelsedagar...

Det är sommar (utan sol o värme) och mycket födelsedagar för oss..
.
Igår skulle min älskade farmor ha fyllt 70år ♥
.
Idag ska vi åka till Storå då Jessi fyller år =) det ska bli jättekul, jag har inte varit där på flera år.
10 jini ska vi fira min Kusin Viktor som tar Studenten
11 juni ska Lea ha kalas
14 juni fyller barnens kusin Neo 2år
18 juni fyller min bästa vän Kathleen år
25 juni fyller våran älskade Birk 1år!! ♥ och Zedric fyller 3år =)
26 juni har Sixten kalas
4 juli fyller Thor år
5 juli fyller min älskade Ella 3år!! ♥
12 juli fyller raringen Maja år =)
14 juli fyller JAG år!!
i augusti fyller barnens kusin Amanda år =)
mycket kalas blir de.. ;)
mysigt!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback