1 års kontroll på BVC

Igår var Birk på BVC på sin 1års kontroll = spruta!
Det gick jättebra, klart han blev ledsen med det gick över fort.
Efter det åkte jag och syrran in till Örebro och shoppade lite på Marieberg.
Jag köpte mig en OnePiece liknande svart sak som är sååå skön!
134kr! Helt OK!! ;)
Köpte även lite örhängen och en BH..
sen var vi onne på IKEA och där hitta jag massor!!
Så i veckan åker vi in hela familjen och kikar :)
.
I onsdags var Emma, Jimmy & Linnéa här och firade Birk, vi grillade och drack lite öl/vin/cider..
Partysugen? Svar: JA!
Snart styr vi upp en fest tycker jag.. all in!
.
Igår var min kusin Linnéa och Niklas här och firade Ella & Birk..
Tack allihopa!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback