Tatuering...

Nu har mina drakar fått färg =) Blev även en till blomma på axeln mot bröstet ;)
Lotusblomma!
Babydrake "Birk" Tyckte denna blev skitsnygg!! nu i efterhand hade jag vilat göra Ellas drake i dessa färger och gjort Birk babyblå... men men... =)
Babydrake "Ella"
Men nu blir det ett litet uppehåll då vi snart ska flytta, behöver lägga pengar på det..
I Torsdags var jag på babycafé med Birk, nästan hela föräldragruppen var där =) Kul!!
Idag har vi bara haft en slappardag, sååå skönt! Behöver mer såna dagar, Ella tycker dock att det är lite tråkigt kanske men hon och Fredrik var iväg och handlade Lördagsgodis förut, åh vad stolt hon var när hon kom hem och visade vilket godis hon hade valt, hihi.. men då kom "elaka" mamma och la undan godiset då vi skulle äta mat först, de va inte populärt kan ja lova, men hon åt mycket mat och sen snabb som blixten in i badrummet för att tvätta sig...sen "Mamma, jag vill ha min GODIS" nu".. hihi, goa unge...
Inatt vaknade jag av att ja hade jätte ont i armen, skulle flytta på den men de gick inte, jag tog i med hela kroppen och då kom det en hängande arm mot mig, "Shiiit tänkte jag" tog tag i handen men jag kände inte att jag gjorde det, handen va helt "död" jag flög upp ur sängen, gick runt och skaka lite på armen och efter en stund börja de sticka i den och blodet kom tillbaka så de va skönt...Gu va rädd ja va, men antagligen hade jag legat konstigt bara..
Nu ska lille Birk få mat, sen ska jag börja laga mat till oss... Det blir Oxfilé, potatisgratäng, färsk sparris, färska champinjoner och bea-sås! =)
Nästa helg drar vi på kryssning!!! Läääängtar!

Kommentarer
Postat av: Maria a

Sådär har det blivit i min arm också en gång! Jätteolustigt!:(men det är nog om man ligger på den länge...

Testa Viktväktarna om du inte gjort det,jag tycker det funkar bäst! Tyvärr finns de ju inte kvar i stan,men man kan ju göra själv el på nätet:) tänkte nog börja med det,det här går inte längre!:)

2011-01-15 @ 18:33:24
Postat av: Marina

Ja de kändes jätte otäckt ju.. ja har funderat på viktväktarna, synd att dom inte finns kvar, hoppas nån annan tar tag i det.. :)

Nåt måste göras iaf...hehe

2011-01-16 @ 12:08:29

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback