No Tattoo...

Fuck!
Jag glömde ta mina Tranexamsyra Orifarm (typ, Cyklokapron) som gör att jag inte blöder så mycket, måste ta dessa när jag har mens, opererar mej, föder barn, tatuerar mig osv..allt som har med blödningar att göra då jag har väldigt lång blödningstid..
Sååå, eftersom att ja glömde dom så blödde jag fruktansvärt mycket så de gick inte att tatuera helt enkelt.. FAN! Jag som hade längtat så mycket.. :(
Men jag fick en ny tid på Fredag, tur va väl de! TACK EMIL!!!
-Såhär illa blev de tack vare blödningarna, men på fredag ska e fixas... LÄÄÄÄÄNGTAR!!
Sen blir det tyvärr ett långt uppehåll pga flytten, det kommer koste så mkt pengar med adressändring, hyra kärra, tapetsera nån vägg och sen måste vi ha pengar till pantbrev och lagfart...osv.. kostar pengar gör det iaf!
Ska lägga ut en bild på Fredriks arm sen oxå, de blir sååå fint! Han har inte många sittningar kvar...
Idag har vi varit på en föräldraträff på Öppna Förskolan, det var roligt, tyvärr var vi bara 3 par som kom.
Birk hade på sig sin snygga tAKiDAbody... =) min goding..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback