.:Lek & BusLandet :.

Vi skulle haft en träff igår med Emma, Jenny & Ewe m familjer men Ewe skulle på kalas och lilla Alde blev sjuk så vi flyttar fram det, är lite svårt att få till de där med att träffas ALLA samtidigt, hihi...
Sååå, ja ringde bästa vännen Kathleen och fråga om vi skulle ta oss en tur till Lek & BusLandet, ett par timmar senare var vi där ;) Ungarna hade så himla kul, vi med!...
Ella klättra överallt, åkte alla rutschkanor och hon bara skratta, så underbart att se.
Sen käka vi lite mat, glass och godis.. a perfect day!
Birk och pappa hoppa lite studsmatta, sen var vi en sväng i bollhavet, han var väldigt fascinerad av alla bollar, barnen som sprang och lekte, mycket skoj att titta på så han var sååå nöjd våran lille kille =)
Idag börja Fredrik jobba igen efter en veckas semester, herregud vad tiden går fort, snart bara 3 veckor kvar till flytt oxå, (de däremot känns som en evighet) vi längtar ju så sjukt mycket!
Ska bli så kul att inreda och göra fint i alla rum och sen i sommar kunna gå ut på sin egen tomt o grilla, leka med barnen, släppa ut sigge osv...
........
.........
Jag gnäller och bara tjatar om att
  • Jag vill gå ner i vikt....typ 15-20kg
  • fixa mina tuttar
  • ja vill få bort mina bristningar på magen
  • osv osv...
Men... de e ju bara ja som gnäller, Fredrik gör inte det, han säger typ..."men gumman, du har ju fött barn, ja tycker du är fin" aaa tjena säger ja då... troligt!
Visst är de löjligt!!, inget blir bättre av att jag gnäller och är sur över hur min kropp har förändrats, ja blir ju inte smalare av det..
Sååå, jag är mullig och go, vågen står på typ 65kg, jag har två friska supergoa barn, en gööör läcker karl som är så underbart gullig mot mig, snart bor vi i ett jätte fint hus, vi har jobb....Alltså, livet kan inte bli så mycket bättre än såhär!...
Jag är så jävla lyckligt lottad!
Tack älskling för att jag fick bli din! ♥
  • Inredning!
  • Jag har köpt jätte fina ljuslyktor i turkos.
  • Jag hade även loppis i lördags och då hittade jag ett par jättefina turkosa gardinlängder för 40kr          (själv tjäna jag 464kr efter att jag betalat bordet på 150kr och sen handla jag för 65kr) så de kändes bra.
  • Jag har även beställt en jättefin lykta. MEN! när ja beställde den fick jag ett mejl om att den var slut men dom har ett visningsex som jag får köpa för halva priset, hon sa att den var lite rostfärgad i gångjärnen bara men annars fin....hoppas de!
  • Jag har beställt fler lampkjolar, samma som jag har i v-rummet, hoppas hon får tag i fler såna.
Vi ska även sälja våran gråa ryamatta.
Skyline...140x200cm
1000:- (nypris. 1999:-)
Vi ska nog ha en svart matta, helst vill jag ju ha en vit men de går ju inte när man har småbarn och hund.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback