Finnar????

Jag har fått ca 15-20st små onda finnar på min underarm!! Dom gör skitONT!!!
Tror att det är pga Helosansalvan, men det är på undersidan (där jag inte har någon tatuering än)
Ajajajaj...de ser bra vidrigt ut oxå...
OnePiece- SÅLD!


Just de, en glad nyhet oxå.., vi får flytta in i huset redan den 23 februari!!!! Fan va underbart!
Var iväg och hämtade lite snygga vårmössor som min vän Helena har sytt.. sååå fina!
Så ni som vill ha snygga mössor till era barn får beställa snart...(hon ska nämligen ha bebis snart) hihi..
Det blev Stjärnmössor och drakmössor till mina små hjärtan =)

Kommentarer
Postat av: Pillan

När Fredrik (min Fredrik ;-) ) använde Helosan på sina tatueringar blev det jättetokigt, varade och lev t.om. ful i färgerna. Han bytte till Behepan (barnsalvan) och sen funkade allt kanon. Så visst verkar det kunna bli reaktion av Helosan. Googlade på det då och hittade fler som inte kunde använda det.



Kul att ni får flytta in tidigare oxå, måste kännas jättekul! :-)



KRAM

2011-01-20 @ 07:51:56
URL: http://pillanbloggar.se

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback