Barnrumsinredning..

Jag har hittat en del fint till Ellas rum...till Birk e de svårare..
Ella har denna tapeten..
Vad tycks...
Då har jag hittat....
Vilken tavla e snyggast??
Ella kommer ju få väldigt mycket matchande i sitt rum, jag tycker det är jättefint.
Birk har ju en ganska så "modern" turkos tapet, ingen direkt barntapet men den får duga just nu, den är ju fin men hur ska ja matcha detta?
Får bli vitt och turkost i hans rum...
Idag kom även tavlan jag beställt, blev nöjd.. =) svart eller vit ram tro??
Imorse gick jag upp först, de händer inte så ofta, alltid brukar ju nån av barnen vakna, jag väckte Ella (de va inte lätt) men efter ett tag kom hon upp, käka frukost sen gick vi iväg till dagis, när ja kom hem sov Fredrik o Birk fortfarande, så söta!
När dom vaknade bestämde vi oss för att ta en promenad bort till dit vi ska flytta, ÅH vad jag började längta ännu mer, hoppas dessa 5 veckor går fort...!
Vi kom hem strax före 12 och då skjutsa jag Fredrik till jobbet, sen hem en snabbis innan Ella skulle hämtas, då kom syrran hit och var lite barnvakt för att jag och Birk skulle åka på babycafé.
Ella var dock trött idag, hon somna klockan 17:20...Det kan bli en jobbig natt..., eller så sover hon och vaknar tidigt...de märks! ;)
En trevlig dag...så skönt att vara ute i solen, man får lite ny energi.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja skulle ta tavlan utan stjärnor.. Kan nog lätt bi för mycket av de goda :P

Men alla va super fina..

2011-01-20 @ 21:02:53
URL: http://nenaandnova.blogspot.com/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback