6mån kontroll och 2,5års kontroll

Idag har Birk varit på 6 månaders kontroll.
Han väger nu 9240g och är 71cm lång.
Ella var på 2,5års kontroll.
Hon växer och utvecklas väldigt bra, hon är väldigt duktig och framåt :)
Shit vad stolt man blir som mamma!
Älskar mina små hjärtan!
Jag hade lovat Ella att hon skulle få något på leksaksaffären om hon varit duktig så när vi var klara sa hon att hon ville ha godis...så hon valde en kexchoklad för 5,50:- hihi.. de va ju bra för min del..
Idag fyller morfar Thomas 51år...GRATTIS!!!!



På tal om annat så kom de en räkning från "dagis" idag, jag hade ju glömt att fylla i fredriks inkomster dit så nu kom allt på en faktura... 2906:- TACK så jävla mycket....jävla skit va arg man blir.. men men, e man klantig så e man väl...

Jag har beställt en snygg familjetavla som jag tänkte att vi skulle ha i hallen sen, ska ju stå familjen Stendahl på den...(sorry älskling) han heter ju Hjalmarsson men i framtiden kommer han allt heta Stendahl han med... ;) hihi
Är en tjej som heter Linda som gör dessa fina tavlor...
Nu ska jag slänga ihop lite tacos tills mannen kommer hem...
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Marina !

Ja det verkar bäst att skriva det nu OM nått skulle hända !

Tack för nr, jag ska testa ringa imorgon !

:)

2011-01-17 @ 22:10:58
URL: http://dorismaja.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart kan man beställa dessa tavlor. Vill också ha och vart har du köpt barnens mössor?

PussKram Linda & Wilja

2011-01-20 @ 18:57:05
URL: http://padetsjuhaven.blogg.se/
Postat av: Maja

Åå men så fin skylt! Vart beställer man sån? :D

2011-01-20 @ 19:56:32

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback