1 vecka kvar!..

Sen drar jag, Fredrik, Kathleen och Putte på en Lyxkryssning, satan i gatan va kul de ska bli!!!
God mat, dryck, klackarna i taket...ja tror de blir suveränt!
Får hoppas att de e lite drag på en söndag iaf.. ska bli skönt med lite egen tid tillsammans även att de känns skitjobbigt att lämna Birk, men jag intalar mig att han kommer ha de hur bra som helst, lilla hjärtat mitt..
Känner mej lite mer nöjd med mina drakar nu iaf, tycker inte de rosa på "Birk" e så galet rosa längre, ska nog boka mej en tid så jag har att se fram emot =) ska då göra en fenixfågel som börjar på ryggen och går ner mot armen, sen ska jag avsluta armen med en rosett, tror de blir sketabra!!
Sen en liten grej till får plats.....förslag?
Ett hjärta med ett F i kanske!!...haha..
FENIX
Tycker denna är sååååå FIN!!! kanske blir en sån i framtiden.. =)
Är jävligt nyfiken på hur de kommer bli när de e klart iaf :)
Fredrik har inte så mycket kvar, men han orkar ju inte sitta så länge :/ så 2-3 sittningar kvar har han.. blir sååå fint!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback