Feber..

Ella vakna igår kväll och var jätte ledsen, hon kändes varm så jag tog temp på henne, jovisst, 39 graders feber hade hon.
Hon fick en alvedon och sen när hon hade piggnat till var de full fart, vi hade käkat korv med bröd innan så de ville hon ha, sen satt hon med oss och kolla på Tre Kronor en stund.
Idag är hon bättre men hon fick vara hemma från dagis.
Jag känner mig inte så kry heller, har lite ont i halsen och i ena örat(?) hoppas att jag inte blir sjuk nu bara!
Om 3 veckor flyttar vi, ska bli så skönt, känns som vi bor i en enda stor röra just nu, inge roligt alls!
Hoppas dessa veckor går fort nu bara.
Nu ska jag och Ella baka en annanaspaj för eventuellt kommer Emma och Linnéa hit sen.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback