Alla Hjärtans Dag

Idag är det alla hjärtans dag! =)
Då ska vi ha det lite extra mysigt när Fredrik kommer hem från jobbet efter kl.19.
När jag vakna imorse fick jag se nåt fint..
Tack Älskling!
Ella Fick oxå ett litet paket, det innehöll en läppsyl (hon ska jämt ta mitt) så nu fick hon ett eget och hon släpper de inte.
Sen som sagt blir de massa mys ikväll, god mat och mycket pussar och kramar!
.
Sen ringde jag barnmottagningen och fick en tid kl.11
Jag ringde våran snälla söta granne Alexandra och frågade om Ella kunde vara där medans jag och Birk åkte till doktorn, de gick bra sa hon, Ella blev överlycklig!!
.
Dom tog en snabbsänka på Birk, men den visade inget så dom tog även prover på snoret men jag ska ringa på onsdag och få svar på det.
Än så länge ska han fortsätta att ta Ventoline mot hostan.
Hoppas min lille kille blir frisk snart ♥
.
.
Ha en bra Alla ♥ Dag!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback