4 dagar kvar!

Nu är det nära, bara 4 dagar kvar tills vi får börja flytta in i VÅRAT HUS!! såå underbart! Jisses vad jag längtar, de änna pirrar i magen när jag tänker på det, hihi..
Igår sålde vi lägenheten så nu är den affären klar och om 1 vecka flyttar dom in här =), så i helgen har vi massor att göra, packa mycket av det som är kvar, tvätta fönster, förbereda allt som går..
.
Birk har blivit bättre, nu är han bara snorig, men hade velat se lite vattenkoppor på mina barn då Zedric var här för två veckor sedan och "smittade" dom....eller så gjorde han inte de för jag har inte sett nåt än..
De låter lite koko att man vill att ens barn ska bli sjuka men dom kommer ju ändå få det nån gång och det är väl bättre om dom får de när dom e små har ja hört och nu är jag ju ändå mammaledig så då slipper man vara hemma från jobbet och vabba i 2v sen..
.
Birk har börjat stå alla fyra, men han ramlar ihop ganska snabbt men han försöker..och han ligger på mage och åker bakåt..heeela tiden! =) så duktig kille..
Sen säger han mamma mamma mamma...hihi, så sött ♥
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback