Morgontröttast

Mitt största problem är att jag är så trött, jämt! Speciellt på morgonen.
Ibland på jobbet tror jag att jag ska somna i kassan! Tur det finns redbull :)
All min energi går åt till barnen, finns typ inget kvar till Fredrik när han kommer hem.
Åh, jag vill sluta vara så trött och tråkig.
Hur ska jag annars orka gifta mig?
"ursäkta hörrni, bruden måste vila ett par timmar, ZzzzZzz" nä helst inte!
Efter nyår ska jag verkligen kämpa med vikten, jag måste! Så både hälsan och mitt ego blir glada :)
Förhoppningsvis blir jag lite piggare oxå.


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback