OTUR

Ja fy vilken otur jag har jämt!
Vi hitta ju en öppen spis i Hallsberg som Fredrik ska hämta idag.
Damen med spisen ringer och säger "jag har förstört spisen"
- VA!?
- Jo, jag har förstört spisen, jag skulle torka rent den med silik bang och då ringde telefonen så jag glömde bort det, nu är det några bubblor på den och den är jätte ful.
- men men, jaha.. varför tvätta du med silik bang? de räcker väl med vatten då den antagligen bara varit dammig?
- Jag vill ju att den ska vara ren när ni hämtar den men jag skickar bilder till dig.
-ok!
.
Den var ju ganska förstörd men vi fick den väldigt billigt och som tur är har vi en billackerare i släkten så han kanske kunde fixa det.
hoppas hoppas!..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback