...?! svar på kommentar!

Ja, herregud, de finns fan folk till allt!!
Har fått en kommentar på mitt inlägg om min och Fredriks 1års dag (antagligen nån av Johans kompisar, låter som det iaf)
Att ni orkar bry er om mitt liv, det är 1,5 år sedan vi gick isär och jag skiter fullständigt i han, vi har en bra kommunikation för Ellas skull.
Men nu till kommentaren!
Ella är inte Fredriks dotter men vi lever som en FAMILJ här, han särbehandlar inte barnen på nåt sätt utan han tar lika mycket ansvar för Ella som för Birk!
Så det är "våra" barn...och Ella tycker jätte mycket om Fredrik, bättre bonus pappa kan hon inte få tror jag.
Ella vet mycket väl vem som är hennes pappa så de e inga konstigheter.
Sååå vad stör dig?? så jävla omoget att vara anonym, stå för dina åsikter/kommentarer, Tack!
-Du ber mig typ särbehandla Ella för Johans skull, helt sjukt ju!
Och om något av det jag skrivit stör Johan så kan ju han säga det själv hoppas jag.
Men det sticker väl folk i ögonen eftersom vi har det så himla bra tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Ina

Lyssna inte på dem, gumman. Ni är världens sötaste familj på erat sätt, Johan har sin söta familj på sitt sätt. Det är ju super bra att ni kan funka tillsammans runt Ella. Och jag tror Johan är glad för att Fredrik inte gör skillnad på Birk och Ella. Stå på dig gumman och fortsätt vara den du är.



Kr Ina

2010-09-14 @ 14:49:33
Postat av: Elinore

Brukar bara läsa o aldrig kommentera, men detta var ett så bra inlägg så jag var tvungen! Vet inte mycket om eran situation men folk borde inse att det skulle vara hemskt om han gjorde skillnad på barnen. Fortsätt att vara en lycklig familj o försök att inte lyssna så mycket på omgivningen, den tycker ofta alldeles för mycket^^

2010-09-14 @ 18:04:31
URL: http://www.elinore.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är jättebra så som ni gör, så slipper ni avundsjuka o sånt mellan barnen .är ju jättebra att han inte gör skillnad. Det är guld värt tycker jag.huvudsaken är att ni är lyckliga o mår så bra som ni gör alla 4. De som är missunnsamma de borde hålla tyst. Stå på dig, så lägger de nog ner snart. :-)

2010-09-14 @ 18:06:57
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Jätte bra sagt Marina! Klart man inte ska särbehandla barn! Johan kan ju inte heller sen särbehandla om han får något mer barn med någon annan sen. Ta inte åt dig! För du är en toppen mamma, o ni ÄR ju en familj!

Kramar

2010-09-14 @ 19:50:59
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj jag missade o skriva att det var jag som skrev kommentaren kl 18,06. Kram petra

2010-09-14 @ 21:00:55
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj jag missade o skriva att det var jag som skrev kommentaren kl 18,06. Kram petra

2010-09-14 @ 21:02:48
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback