Pengar i magen!

Igår var jag och Birk på stan en sväng, vi tog en fika med Anki.
Sen skulle hon hämta Noah på dagis så ve bestämde att jag skulle komma hem till dom när jag hämtat Ella =)
Vi var där en stund och Ella och Noah lekte med alla hans saker, dom byggde med lego och sen blev de lite fika.
När vi kom hem så dröjde det inte förens moster Mikaela kom förbi, jag gav henne lite pengar för fika och då börja Ella tjata om pengar så hon fick 1,50:- som hon skulle få stoppa i sin spargris (hon brukar få det ibland) sen när Fredrik kom hem och vi skulle kolla på Idol så satte sig Ella i hans knä och säger "pengen munnen" sen gapa hon.."borta!!"
Han tittar på mig, VA!? vi frågar Ella vart pengarna är, då gapar hon igen och säger "borta, munnen"
OK, jag ringer 1177 för lite rådfrågning, men dom trodde inte det var sant men tyckte vi skulle åka till akuten för att kolla.
Jovisst, lilla fröken hade allt en peng eller två i magen (vet inte om dom ligger på varandra men på bild såg dom bara en) Den borde komma ut den vanliga vägen men får hålla lite koll nu några dagar, men hon mår jätte bra och leker och äter som vanligt =)
Så de blev en sen kväll för Ella igår, vi kom hem runt 23 tiden.
En person som jag ikke gillar har snackat en jävla massa skit om oss också, ja blir så trött!
Men de gör hon ju om alla som inte gör som hon säger, fy vilken hemsk människa, tål inte fanskapet.
Men vi, våran familj och våra vänner vet ju all fakta och det är ju huvudsaken :)
Är ganska mycket skitsnack hit och dit nu tycker jag, inte bara om oss utan överhuvudtaget, att folk orkar bry sig om andras liv så mycket?!
Jag och Fredrik är otroligt lyckliga tillsammans och vi älskar att vara tillsammans, det verkar störa väldigt många, men folk pratar oftast skit för att dom e så jävla avundsjuka.
Nog om det...
Älsklingen har nyss varit hemma på lite lunch, jag skulle ha lagat mat men Birk var så himla ledsen så han fick ta en matlåda ist, blir så ibland..
Men nu har lilleman somnat och jag ska städa lite, måste byta sängkläder oxå och vika tvätt..
Imöra är det Åtorpsmarken, får se om vi åker dit, vi har visserligen varit på ganska många marknader i år så de kvittar känns de som, men de e väldigt mysigt tycker jag.
Har tänkt att jag ska börja med LCHF, får se om jag går ner i vikt av det.
Vore ju gött! =)
Har äntligen fått tummen ur och bokat en klipptid på Pause, stans bästa frisörer enligt min åsikt =)
Försöker ju spara ut håret men de e ju jävligt trist måste ja säga, tar tid och ser förjävligt ut..hehe, men ska klippa det lite jämnare iaf.
Dax för blekning oxå... och fixa naglar :) fick ju de i present av darling, åh  sååå glad jag blev!! <3

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback