Trevligt besök =)

Idag vakna min käre son lite tidigare än vanligt, han bestämde sig för att vi skulle gå upp kl 6:30, strax efter kom Ella.. Vid 10 åkte jag iväg och handla lite, åkte även en snabbis ner på stan då jag skulle köpa strumpbyxor och finskor till Ella =) Fredrik börja ju jobba kl 12 så bäst att passa på innan, går mycket fortare då och sen slipper man ju massa gnäll som de troligtvis blir om jag känner min lilla fröken rätt, hehe...
Sen på eftermiddagen kom Kathleen och barnen på besök, jätte kul!!
Ungarna härja och lekte medans jag och Kathleen pimpla te och söla som vanligt.., sen blev de ju lite fika såklart, iaf för barnen =)
Efter att dom åkt tog de inte många minuter innan lilla fröken Ella somna på soffan, hihi.. så de blev en tidig kväll för henne.
Sen kom Fredriks morfar på besök, (Birks gammel morfar)
Vi fika lite och prata om allt möjligt, trevligt! En härlig och glad gubbe, hihi..
Snart kommer min söta Fredrik hem, då blir de väl att fortsätta kika på Tre Kronor och mysa..
Imorgon ska jag till frissan och snygga till mig, ska bli skönt =)
Ska klippa mig på Pause, tycker dom e jävligt bra där..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback