Radhus..

Åh vi har hittat ett radhus som vi är så kära i... vill ha vill ha!!! Men de fattas några tusen till den där kontantinsatsen som man måste ha, jävla bank! Vet inte riktigt hur vi ska lösa den biten men vi ska på visning i december iaf..
Hoppas typ ingen annan vill ha det, haha..
Så vi kanske lägger ut våran lägenhet snart, just för att se om någon är intresserad =)
Vi har kollat färdigt på boxen med Tre Kronor, de gick snabbt, längtar tills nästa kommer, hihi..
Sigge är med i en Bildtävling på Arken Zoo här i Karlskoga så gå gärna in där och rösta på honom!
Här är bilden och den är tagen av Djurbilden..
Sååå himla fin han är!!!!!
Jag har kört naturdiet nu ett tag och gissa om jag är sugen på mat!!
Är nog mest sugen på en god plankstek..., jag ÄLSKAR plankstek!! haha.. gu va gott..
Men nu ska jag bli av med dom där jävla kilona, är så trött på att vara tjock..
Äter..........Vill ha.......mmmmm :)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback