Glad!!..

Som ja skrev innan så hade jag beställt fel färg på klänning, googla på just den klänningen ja ville ha och då kom ja in på en tjejs blogg...hon hade en sån klänning och jag frågade om jag inte kunde få köpa den, och självklart fick jag det!! =) gu va gulligt, underbara människa!! hon använde den inte ens... så hoppas den hinner komma tills på torsdag nu bara.. håll tummarna!! rätt storlek var de oxå ;)
Ella har precis somnat och nu håller Fredrik på att lägga Birk, han verkar somna lättare hos mig men jag har precis spruta på mig brun utan sol..hehe, får använda de nu när ja inte kan sola solarium, har varken tid eller råd med det, sen håller jag ju på med tatueringen nu..
Bara de inte blir fläckigt...de e inte snyggt!
Nu fortsätta kolla på TRE KRONOR med min underbara..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback