.:Birks Dop:.

Idag har vi döpt våran fina son Birk. *Birk Erik Stendahl*
Det blev jätte lyckat, vi var i kyrkan kl. 15 och vi hade prästen Jan Berglind..
Kathleen är fadder/gudmor till Birk
Efter dopet så åkte vi till en lokal hemma vid oss som vi hade hyrt, det blev tårta (dock glömde jag ta kort på dom) men dom var jätte fina..!!
På tal om tårtor så måste jag berätta..., min pappa skulle hämta tårtorna, jag hade beställt dom på Kringlan så han åkte dit men de fanns inga tårtor där!!! VA!! PANIK!! men efter många om och men så kom vi fram till att jag råkat beställa dom på bagarns brödbod.. hehe, ojdå...lite pinsamt.. =)
Ella skötte sig utmärkt och alla barnen hade jätte kul så det kunde inte bli bättre!
Min älskling var grymt snygg i sin kostym, grrrr... hoppas jag att ja får se lite oftare...hihi.
Lägger ut lite bilder..
Kyrkan...
Fikat...
Alla presenter...
Från Andreas och Becca
Från Veronica, Erik, Amanda och Neo
Från Roger, Britt-Marie, Viktor, Linnéa och Malin
Från Maria, Peter, Niklas, Nicole och Hampus
Från Birks morfar och plast mormor...fick även dop tårtorna av dom
Från Emma, Jimmy och Linnéa
Från Robin, Marie och Isidor
Från Birks mormor och Hasse
Från Birks moster Mikaela och Micke
Från Mats, Emil, Peter, Simon och Martin
Denna var fylld med 1-kronor (500kr) Från Birks farfar
Från Kathleen, Patric, Alicia och Zedric
Från Annika, Janne, Petra, Pernilla och Mikaela
Från Birks gammelmorfar och Birgitta
Birks Dopljus...

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback