Lucia och 1-års förlovning men Fredrik!

Igår var det en fullspäckad dag..
Klockan 7 på morgonen var det Lucia firande på Ellas dagis, hon var sååå fin!!
Hon var lite blyg i tåget men hon stog där och titta sig omkring, sen satte hon sig i frökens knä..
Sen blev de fika och jisses va pepparkakor lilla fröken kunde äta, hihi..
Vi satt och pratade en stund och sen när jag skulle gå sa jag "Hej då gumman, mamma ska gå hem till Fredrik och Birk nu" Då får jag en kram av henne "Heeej då!! jag älkar min mamma" så himla goo!! Då blir man allt varm i hjärtat :)
Sen gick jag hem och la mig en sväng, sen åkte jag och Birk till Blomsteraffären för att skicka ett blombud till Fredrik då vi firade 1-års förlovning igår :) Sen vidare till Öppna Förskolan för att fira Lucia där med, Birk var Tomte...Världens sötaste!
På kvällen när Fredrik slutat jobbet skulle vi ut och äta lite gott för att fira, Birk fick vara hos moster Mikaela =)
Vi åkte till Colosseo..När vi kommer dit är det ett bord med tända ljus och en jätte fin blombukett...Den är till mig!!
Vilken underbar sambo jag har!
Åh vad jag älskar honom!...
Min Fredrik! ;)
Hoppas vi får många fina år tillsammans..
Fick hem korten jag tog på mina älsklingar på Öppna Förskolan, ville ju ha lite syskonkort men Ella var inte på humör för det den dagen så dom blev jag väl inte sådär jätte nöjd med men kul att ha :)
Blev jätte nöjd med en bild på Birk.
Och Ellas dagiskort blev jätte fint så nu ska det bara in i ramar :)
10 dagar kvar till JUL...jag lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Maja

Birk är så himla go på bilden, man vill ju bara pussa halvt ihjäl han!!!!

2010-12-14 @ 19:52:26
URL: http://www.marianadotcom.blogspot.com

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback