..: GOD JUL:..

Imorgon är det JULAFTON! guu vad jag längtar! =)
Birks första jul och det är väl första julen som Ella förstår något av det och hon pratar om tomten hela tiden, fast hon verkar vara lite rädd så vi får se hur detta går.. Många paket kommer det att bli och mycket god mat med nära och kära..
Vi har gjort ett litet knytis av de hela så vi ska göra en potatisgratäng liknande jansson (min syrra gillar inte jansson) sen ska vi fixa prinskorven och efterrätten.
Syrran fixar: Köttbullar & Rödbetssallad
Pappa & Gun-Britt fixar: Julskinkan & Jansson
Mamma & Hasse fixar: Julmust & Sill
Så det blir ett enkelt julbord, men de duger gott och väl!..
Ska bi kul att träffa lille Pigall imorgon med, inte sett han på ett tag, min lille kille, saknar honom ganska mycket faktiskt, jag har haft lite planer på att ta tillbaka honom men vet att Gun-Britt är väldigt kär i honom så de känns träligt att göra henne ledsen oxå.. men ja blir lite trött på alla undanflykter, alla gånger dom varit här så skyller hon på att han vände i dörrn och inte ville följa med, eller så ska dom göra nåt efter dom varit hos oss så dom inte kan ta med honom... Sånt irriterar mig.. men vi får se hur de blir, Fredrik e inte så värst sugen på att ta tillbaka honom... Sen har han ju lite allergi oxå.. Sigge går bra men han kände lite när vi hade båda hemma.
Nog om de...
Igår hämtade vi ut Birks dopalbum hos Saxin..sååååå FINA kort! Här är några av dom..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback