Ella 4år

I torsdags 5 juli fyllde min lilla prinsessa 4år, tänk vad fort tiden går!
Nästa helg ska damen ha barnkalas :) då fyller ju även jag 25år, så jag ska ha vuxenkalas och barnen ska sova hos morfar :)

Ella blev väckt med sång och paket, fyra ljus satt det i smörgåsen, och ett tomtebloss ;)
Vilken lycka! Så hon har längtat!! :)
Sen hämta vi Barbie tårtan som Jon beställt, sen hade hon önskat plankstek till middag :)
På kvällen kom mormor, morfar, gunbritt, moster Mikaela och Jimmy på kalas.

Ella fick:

V-smile tv spel
Bad-docka
Smycken
Bad leksaker
Såpbubblor
Kläder
Golfset
Metspö
Bok
Filmer
Spel
mm..

Älskar min familj så mycket, underbara ni!
5 veckor kvar till bröllop! :)


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback