Jobbhelg!

Ja det blir visst jobb hela helgen + måndag för mig.
Visst, det suger att jobba helg men när man tänker på hur mkt mer man tjänar så är det helt klart värt det!
På Lördag ska det visst vara fest i kvartersgården, en tjejfest!
Fick en inbjudan av tjejen vi köpte huset av, skitkul ju!
Så nu ska jag göra nåt som jag inte gjort sen ja va typ 17, jobba ikväll-jobba hela dagen imorgon-festa på kvällen-jobba hela söndagen! Hej å hå!
Men jag ska inte dricka så mycket, kan ha kul ändå.
Det är inte värt att vara bakis på jobbet...blää
.
KUL SKA DET BLI!! =)
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback