Ullared och Emma 26år

Jag, Emma & Ann-Sofie var ju i Ullared här om dan..
Vi började med att köra jättefel, haha, men vi kom fram..tillslut..
Jag shoppade inte så värst mkt, summan landade på ca 2000kr..
Köpte lite julklappar till barnen, linnen, underkläder, parfym, leksak till Sigge, påslakan, stolsdynor...
Men roligt var det och jag längtar redan tills nästa gång :)
EMMA 26 ÅR!!
Min kära vän Emma har fyllt år och det firade vi :)
Jag och Alexandra hade köpt en fin present, en hjärtlampa :) tror fröken blev nöjd iaf :)
Vi festa ute i Immetorp och sen drog vi till Woody´s (Jurassic Park) Aldrig mer säger ja bara, Vaaad gjorde jag där? Herregud, fulla gamla kärringar och gubbar överallt, trångt, tråkigt.... jag åkte hem tidigt..
Men grattis Emma!
Love u!!
.
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback