Loppis

Igår provade jag yttligare en gång att försöka bli miljonär på loppis, men det gick inte denna gången heller..
Inte ens Birk charmade dom gamla tanterna att köpa massa saker..
vi plussade typ 100kr! det är ju nästan som att skänka bort sakerna.
Lite blev jag av med iaf...
sålde lite kläder, mp3, telefonladdare, mina gamla goggos, lite leksaker osv..
Ska lägga upp lite mera på köp & sälj på facebook.
.
påtal om facebook så funderar jag på att ta bort den, är ganska många som gjort det och jag kan förså dom, ändå är jag intte och skriver nåt varje dag.
Men har upptäckt att när man träffar en kompis så har man inte så mkt att prata om eftersom att dom redan vet ALLT! hur kul är det?
Nu har det äntligen kommit en blogg.se app till min kompis iPhone =) så nu kanske man kan börja blogga lite mer.
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback